Koodiviidakko vastaa tuotekehityksellään modernia markkinointiviestintää tekevien yritysten haasteeseen Yhteistyö markkinoinnin ja viestinnän välillä ei tapahdu itsestään – sitä on tuettava konkreettisilla toimilla.

Digiviestinnän ja -markkinoinnin palvelut ainutlaatuisella tavalla yhdistävä Koodiviidakko Oy osallistuu viidettä kertaa Helsingin Wanhassa Satamassa 22.-23.9.2015 järjestettävälle Markkinointiviestinnän viikolle. Vuosittainen tapahtuma kerää alan ammattilaiset ja palveluntarjoajat keskustelemaan uusimmista trendeistä ja teknologian tuomista mahdollisuuksista.

”Markkinointi ja viestintä ovat tulleet digitalisoitumisen myötä yhä lähemmäs toisiaan. Nykyaikaisissa organisaatioissa ei voida enää puhua erillisistä markkinointi- ja viestintäosastoista, jotka eivät toimisi yhteistyössä keskenään”, taustoittaa Koodiviidakko Oy:n toimitusjohtaja Samuli Tursas.

”Kehityksen myötä yrityksissä tarvitaan saumattomasti yhteen toimivia digityökaluja, jotka vastaavat ominaisuuksiltaan niin markkinoinnin kuin viestinnänkin tarpeisiin. Tässä suhteessa Koodiviidakon pilvipalveluperhe on ainutlaatuinen sekä kotimaisessa että kansainvälisessä vertailussa”, Tursas jatkaa.

Käytännössä Koodiviidakko tarjoaa asiakkailleen työkalut, joiden avulla yritykset voivat toteuttaa digimarkkinoinnin ja -viestinnän kokonaisuuden käyttäjäystävällisten ohjelmistojen avulla. Marketing ja PR Cloud -tuoteperheet tarjoavat työkalut sisällönhallintaan, verkkokauppaan, lehdistötiedottamiseen, sähköpostimarkkinointiin, verkkomedian ja somen seurantaan sekä markkinoinnin automaatioon. Eri toimintoihin tarvittavat palvelut on keskitetty Koodiviidakon toimesta yhteen alustaan, jolloin ne löytyvät yhdestä paikasta ja ovat niin viestinnän kuin markkinoinnin tekijöidenkin saavutettavissa. Keskitetyn käyttäjähallinnan avulla työkalujen käyttäjät voivat myös hypätä ohjelmistosta toiseen ketterästi samalla käyttäjätunnuksella.

"Yhteistyö markkinoinnin ja viestinnän välillä ei tapahdu itsestään – sitä on tuettava konkreettisilla toimilla. Jos eri toimintoihin tarvittavat työkalut ovat hajallaan eri palveluissa, eri salasanojen takana ja eri palveluntarjoajilta hankittu, tiedonkulku katkeaa eikä integraatio toteudu käytännön tasolla”, Samuli Tursas kiteyttää.

Edellisten vuosien tapaan Koodiviidakko pitää Markkinointiviestinnän viikolla digiviestintä- ja markkinointiaiheisia esityksiä, joihin tapahtuman kävijöillä on vapaa pääsy. Käytännönläheiset esitykset ovat olleet joka vuosi suosittuja kävijöiden keskuudessa.

Ilmoittaudu Markkinointiviestinnän viikolle