Koodiviidakko Oy:n uusi mediaseurantapalvelu haastaa kansainväliset kilpailijat

Koodiviidakko Oy:n uusi mediaseurantapalvelu haastaa kansainväliset kilpailijat ViidakkoMonitorin ominaisuudet tekevät siitä yhden alan kehittyneimmistä mediaseurantapalveluista.

Suomen suurin markkinoinnin ja viestinnän pilvipalveluja tuottava ohjelmistoyritys Koodiviidakko Oy on lanseerannut uuden mediaseurantapalvelun. Journalistisen ja sosiaalisen median seurannan yhdistävä ViidakkoMonitor -palvelu haastaa alan kansainväliset kilpailijat sekä mediakattavuudellaan että innovatiivisuudellaan.

”ViidakkoMonitorin ominaisuudet tekevät siitä yhden alan kehittyneimmistä mediaseurantapalveluista. Palvelu yhdistää aivan uudella tavalla perinteisen mediaseurannan, sosiaalisen median seurannan sekä markkinoinnin statistiikan”, kertoo Koodiviidakko Oy:n PR Cloud -viestintäkokonaisuuden johtaja Riina Vasala.

Palvelun käyttäjä saa seurantojensa tärkeimmät osumat lähes reaaliaikaisesti ja voi seurata helposti medianäkyvyyden kehittymistä tarkkojen mittareiden avulla. Palvelun seurannan piiriin kuuluu tuhansia verkkomedialähteitä ja näköislehtiä sekä blogeja, foorumeita ja sosiaalisen median kanavia.

Koodiviidakon vahvuutena kansainvälisillä markkinoilla on sen tarjoama ainutlaatuinen markkinoinnin ja viestinnän pilvipalvelukokonaisuus. Mediaseurantapalvelun lisäksi yrityksen valikoima kattaa työkalut sisällönhallintaan, sähköpostimarkkinointiin, verkkokauppaan, lehdistötiedottamiseen sekä markkinoinnin automaatioon. Toisiinsa integroituvat työkalut puhuvat keskenään samaa kieltä ja skaalautuvat asiakkaiden käyttötarpeiden mukaan.

”Markkinointi on nykypäivänä yhä monikanavaisempaa ja yksittäisillä irrallisilla markkinointitoimenpiteillä on lähes mahdotonta menestyä. Yritykset tarvitsevat kokonaisvaltaisia ratkaisuja, joiden avulla ne voivat olla läsnä asiakkaidensa digitaalisissa ostopoluissa eri kanavia ja eri markkinointikeinoja hyödyntäen.”, toimitusjohtaja Samuli Tursas kertoo.

Haluaisitko kuulla lisää ViidakkoMonitorista?

Ota meihin yhteyttä