Tiedote

Koodiviidakko kasvaa ja laajentaa toimintaansa Euroopassa

Ota yhteyttä
Koodiviidakko kasvaa ja laajentaa toimintaansa Euroopassa Olemme onnistuneet rekrytoimaan huippuluokan ammattilaisia niin ohjelmistokehitykseen, teknologian hallintaan sekä myyntiin ja markkinointiin.

Digitaaliseen viestintään ja markkinointiin pilvipalveluita myyvä ja kehittävä Koodiviidakko Oy kasvatti liikevaihtoaan viime vuonna 43 prosenttia. Yhtiö on laajentanut tuotevalikoimansa kattamaan koko markkinointiviestinnän ketjun ja käynnistänyt onnistuneesti pilvipalveluidensa myynnin ulkomailla. Koodiviidakko tarjoaa tuotteet asiakkailleen BPaaS (Business Process as a Service) -palveluna.

Koodiviidakko on pitkäjänteisen kehitystyön ansiosta kyennyt kasvamaan pelkästään myyntitulojensa avulla ja perustajaosakkaiden aktiivisen johtamisen seurauksena. Vuoden 2015 liikevaihto saavutti 9,3 miljoonan euron rajan kannattavasti. Yhtiön asiakasmäärä on kasvanut sen kaikilla markkina- ja tuotealueilla.

Työntekijämäärä oli vuoden lopussa 140. Kuluvana vuonna yhtiö jatkaa rekrytointejaan niin Suomessa kuin vientimaissa. Yhtiön pääkonttori on Oulussa. Myyntitoimistot sijaitsevat Helsingissä, Berliinissä, Hampurissa, Pariisissa, Tukholmassa, Dubaissa ja Hongkongissa. Toimistojen perustaminen on aloitettu kolme vuotta sitten vaiheittain. Tukholma ja Hampuri ovat käynnistyneet vasta muutama kuukausi sitten.

”Yhtiön strategiana on kasvattaa liiketoimintaansa Liana -brändin alla ennen muuta kehittyneissä EU-maissa, joissa asiakkaiden tarpeet viestinnän ja markkinoinnin pilvipalveluiden käyttöön lisääntyvät voimakkaasti tulevina vuosina. Laajennamme perustamalla ulkomaille myyntitoimistoja vuosien kuluessa testatun toimintakonseptimme mukaisesti. Teknologian toimitamme Suomesta pilvipalveluina internetin kautta. Näin pystymme skaalautumaan edullisesti lähes loputtomasti samalla kun lanseeraamme uusia, pitkälle kehitettyjä tuotteitamme asiakkaidemme käyttöön”, Koodiviidakko Oy:n hallituksen puheenjohtaja Paavo Vasala kertoo. Hän on yksi viidestä yhtiön perustajaosakkaista.

”Olemme onnistuneet rekrytoimaan huippuluokan ammattilaisia niin ohjelmistokehitykseen, teknologian hallintaan sekä myyntiin ja markkinointiin. Oulu on osoittautunut meille erinomaiseksi sijaintipaikaksi tässä suhteessa. Panostamme jatkossa erityisesti liiketoimintaprosesseihin integroitavaan tuotekehitykseen ja asiakaspalveluun pysyäksemme maailman mittakaavassa edelleen kärkijoukossa varsin nopeasyklisessä ja rajussakin kilpailussa. Nyt olemme teknisesti todistetusti aivan maailman ykkösryhmää, koska päihitämme kilpailijoita ulkomailla jatkuvasti”, toimitusjohtaja ja perustajaosakas Samuli Tursas kertoo.

Lue lisää avoimista työpaikoistamme.

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Nähdään Markkinoinnin viikolla

Koodiviidakko osallistuu jo kuudetta kertaa markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille suunnatulle Markkinoinnin viikolle. Nimen- ja paikanmuutoksen kokenut tapahtuma järjestetään tänä vuonna Pasilan Messukeskuksessa. Tustustu tietoiskulavamme mielenkiintoisiin asiantuntijapuheenvuoroihin.

Lue lisää

Markkinointiviestinnän viikko keräsi alan ammattilaiset yhteen

Olimme viidennen kerran mukana Helsingin Wanhassa Satamassa 22.-23.9.2015 järjestetyllä Markkinointiviestinnän viikolla. Suurkiitos kaikille messuvieraillemme!

Lue lisää

Osallistu Verkkokauppa-Akatemian maksuttomaan webinaariin 8.10.2015

Miten sähköpostimarkkinoinnilla voidaan tukea tehokkaasti sähköistä liiketoimintaa? Tule mukaan maksuttomaan webinaariin!

Lue lisää

Nähdään Markkinointiviestinnän viikolla

Koodiviidakko osallistuu viidettä kertaa Helsingin Wanhassa Satamassa 22.-23.9.2015 järjestettävälle Markkinointiviestinnän viikolle. Tervetuloa kuulemaan digiviestinnän uusimmat tuulet!

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin aamiaiskiertue sai odotettua jatkoa

Koodiviidakon suosittu digiaamu-roadshow käväisi tänä syksynä Helsingissä ja Turussa. Lue blogistamme tunnelmia tapahtumista sekä kävijöiden ajatuksia digimarkkinoinnista nyt ja huomenna.

Lue lisää