Katso kuva Koodiviidakko kamppailee kansallisesta mestaruudesta European Business Awards 2012/13 -kilpailussa. Julkinen äänestys on avattu! Koodiviidakko on ehdolla Customer Focus -kategoriassa, jossa menestyminen on edellyttänyt tuotteiden ja palvelujen asiakaskeskeisyyttä sekä korkeaa laatua.

Koodiviidakko valittiin aiemmin tänä vuonna kansallisten finalistien joukkoon European Business Awards 2012/13 -kilpailussa. Kilpailussa nostetaan esiin hyvin menestyneiden eurooppalaisten yritysten innovaatioita, osaamista ja käytäntöjä. Koodiviidakko on ehdolla Customer Focus -kategoriassa, jossa menestyminen on edellyttänyt tuotteiden ja palvelujen asiakaskeskeisyyttä sekä korkeaa laatua. Kilpailu on edennyt nyt toiseen vaiheeseen, jossa aiemmin valituista kansallisista finalisteista valitaan kilpailua jatkavat kansalliset mestarit.

Tänä vuonna European Business Awards -kilpailun järjestäjät tuovat ensimmäistä kertaa kilpailuun mukaan uuden video-elementin sekä täysin uuden julkisen online-äänestyksen. Yritys, joka saa eniten ääniä julkisessa äänestyksessä, etenee automaattisesti seuraavaan vaiheeseen ja saa kansallisen mestarin tittelin. Julkisen äänestyksen lisäksi ammattilaisista koostuva tuomaristo myöntää kansallisen mestaruuden valitsemalleen määrälle Suomen edustajia.

Muiden Suomen finalistien tapaan Koodiviidakon video on nähtävissä European Business Awardsin nettisivuilla. Äänestysaikaa on vain 17. lokakuuta saakka!
Katso finalistien videot ja äänestä