Koodiviidakko jatkoon arvostetussa European Business Awards -kilpailussa

Koodiviidakko jatkoon arvostetussa European Business Awards -kilpailussa Kaukaisessa Suomessa voi kovalla ja määrätietoisella työllä rakentaa kansainvälisesti kilpailukykyisiä tuotteita.

Koodiviidakko on selvittänyt tiensä jatkoon arvostetussa European Business Awards -kilpailussa. Yritys on yksi kansallisista finalisteista Customer Focus -kategoriassa, jossa menestyminen on edellyttänyt tuotteiden ja palvelujen asiakaskeskeisyyttä sekä korkeaa laatua. 6. tammikuuta alkaneessa kilpailun seuraavassa vaiheessa myös suuri yleisö pääsee tutustumaan ja äänestämään suosikkiaan.

Yritys, joka saa eniten ääniä julkisessa äänestyksessä, etenee kilpailun seuraavaan vaiheeseen ja saa maakohtaisen kansallisen mestarin tittelin. Muiden Suomen finalistien tapaan Koodiviidakon video on nähtävissä European Business Awardsin nettisivuilla. Äänestysaika päättyy 24.2.2015. Yleisöäänestyksen lisäksi ammattilaisista koostuva tuomaristo valitsee euroopanlaajuisesti Ruban d’Honneur -voittajat.

Koodiviidakon menestystä selittää korkea asiakastyytyväisyys sekä aktiivinen tuotekehitys. “On erittäin rohkaisevaa, että panostuksemme asiakastyytyväisyyteen ja innovatiivisiin markkinoinnin ja viestinnän ohjelmistopalveluihin noteerataan näin korkealla tasolla Euroopassa. Kaukaisessa Suomessa voi kovalla ja määrätietoisella työllä rakentaa kansainvälisesti kilpailukykyisiä tuotteita”, toimitusjohtaja Samuli Tursas toteaa.

Kilpailumenestykseen lienee myös osaltaan vaikuttanut Koodiviidakon voimakas kansainvälistyminen. Yritys on avannut vuoden 2014 aikana konttorit Moskovaan, Dubaihin, Berliiniin ja Pariisiin. ”Avasimme Hong Kongin toimiston viime joulukuussa. Aasiasta tulee tilauksia ilahduttavasti, mikä kertoo myös Kiinan voimakkaasta kysynnästä tuotteitamme kohtaan”, Tursas kertoo.

European Business Awards -kilpailu järjestetään nyt kahdeksatta kertaa, ja tänä vuonna mukana on ollut yli 24 000 organisaatiota 33:sta Euroopan maasta. “Yleisöäänestys on merkittävä osa European Business Awards -kilpailua, sillä yritykset saavat esitellä saavutuksiaan ja osaamistaan eurooppalaiselle yleisölle. Viime vuonna ääniä annettiin huikeat 93 000 kappaletta. Tänä vuonna kilpailun jatkoon ovat päässeet todella menestyneet ja vakavaraiset yritykset. Rohkaisenkin kaikkia tutustumaan videoihin ja äänestämään”, European Business Awardsin toimitusjohtaja Adrian Tripp kertoo.

Koodiviidakko on mukana kilpailussa kansainvälisellä Liana Technologies -brändinimellään.

Lisätietoja European Business Awards-kilpailusta http://www.businessawardseurope.com

Suomen kansalliset mestarit http://www.businessawardseurope.com/national-champion/co/Finland