Kirjoitus

Yhä useampi lukee sähköpostinsa mobiilisti

Ota yhteyttä
Katso kuva Yhä useampi lukee sähköpostinsa mobiilisti Tämänhetkiset tilastot käytetyimmistä sähköpostiohjelmista Suomessa sisältävät useita mielenkiintoisia ja huomionarvoisia seikkoja.

Mobiililaitteella sähköpostinsa lukevien määrä on kovassa kasvussa, mistä kertovat myös Postiviidakon uuden raportoinnin avulla saadut tulokset. Statistiikka näyttää Postiviidakon käyttäjille eri sähköpostiohjelmien prosentuaalisen jakauman, mikä mahdollistaa sähköpostimarkkinoinnin yksilöinnin aivan uudella tavalla. Nyt voit luoda dynaamista sisältöä perustuen tietyn laitteen ominaisuuksiin!

Tämänhetkiset tilastot käytetyimmistä sähköpostiohjelmista Suomessa sisältävät useita mielenkiintoisia ja huomionarvoisia seikkoja. Tiesitkö esimerkiksi, että lähes joka 20:s (4,61%) Postiviidakolla lähetettyjä kirjeitä lukeva avaa nämä sähköpostit iPhonella? Myös esimerkiksi iPadilla ja Android-laitteella lukevien määrä on kivunnut jo kohtalaisen ylös – molemmat vain hieman alle yhteen prosenttiin (katso kuva).

Me Koodiviidakolla olemme tämän hetken kehityksessä mukana, ja Postiviidakolla tehdyt viestit näkyvät oikein myös yleisimmillä älypuhelimilla. Voit siis varmistua siitä, että kirjeesi toimivat ja kuvat avautuvat suoraan – ajasta, paikasta ja laitteesta riippumatta.

Tutustu Postiviidakkoon tarkemmin tästä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Tietoiskuja ja hattaraa Markkinoinnin viikolla 2016

Aiemmin Markkinointiviestinnän viikkona tunnettu tapahtuma uudisti nimensä ja paikkansa. Vuoden 2016 tapahtuma järjestettiin Pasilan Messukeskuksessa ja keräsi yli 5000 kävijän ennätysyleisön. Koodiviidakko osallistui messuille oman tietoiskulavansa voimin ja kaksipäiväisen rupeaman aikana tarjosimme satoja annoksia omenahattaraa sekä tietysti markkinoinnin ja viestinnän tietoiskuja, joita kävi seuraamassa valtava joukko ihmisiä.

Lue lisää

Mobiilikehityksen nykytila ja tulevaisuus

Älypuhelinten voittokulun myötä mobiilipalveluiden määrä räjähti käsiin vuosikymmenen taitteessa ja viimeisen viiden vuoden aikana olemme nähneet mobiililaitteiden muuttuvan lisälaitteesta usein eniten käytetyksi online-välineeksi. Mitkä tekijät ja konseptit muokkaavat mobiilipalveluiden kehitystä jatkossa ja mikä niiden merkitys on markkinoijalle?

Lue lisää

9 askelta: näin teet onnistuneen verkkosivu-uudistuksen

Tavoitteiden määrittelystä palveluntarjoajan valintaan – mitä verkkosivu-uudistuksessa tulee ottaa huomioon, ja miltä näyttää onnistunut verkkosivujen uudistusprojekti?

Lue lisää

Web designin ja uutiskirjeiden trendit

Verkkosivustot ovat kehittyneet huomattavasti internetin alkuajoista ja nykyään verkkosivujen ilmeeseen sekä käytettävyyteen kiinnitetään erityistä huomiota. Myös uutiskirjeiden visuaalisuus ja rakenne ovat tärkeitä, jotta asiakkaiden huomio jaksaa pysyä kirjeissä ja niitä on helppo ja mukava lukea, vaikkakaan uutiskirjeissä kehitys ei ole yhtä huomattavaa rajoittuneemman tekniikan takia.

Lue lisää

Markkinoinnin automaatio – yksittäisistä toiminnoista strategiseksi työkaluksi

Markkinoinnin automaatio ei ole enää hämärä tulevaisuuden kuva tai markkinointibudjettien pakollinen mörkö, vaan yhä useamman markkinoijan arkea. Samalla mielikuva on siirtynyt piinallisesti seuraavista mainoksista kokonaisvaltaisemman strategisen työkalun suuntaan.

Lue lisää