Kirjoitus

Varastointipalvelut vapauttavat verkkokauppiaan aikaa

Ota yhteyttä
Varastointipalvelut vapauttavat verkkokauppiaan aikaa Oma varasto vaatii työvoimaa, pääomaa, toimitiloja sekä IT-hankintoja. Verkkokauppiaille suunnatuilla varastopalveluilla voit saada laajemmankin varaston käyntiin nopeasti ja ilman suuria investointeja.

Tutkimukset osoittavat verkkokaupan kasvun jatkuvan, jolloin liiketoiminnan eri alueiden täytyy elää kasvutahdin mukana. Verkkokaupan varastojen hyödyt ovat selkeät; vastaat kysyntään paremmin, tarjoat laajemmin ja optimoit logistisia ratkaisujasi. Verkkokauppiaan tueksi varastopalveluja tarjoavat muun muassa Nettivarasto, Warehouse11, Itella ja Posten Logistik.

Verkkokaupankäynti on jatkanut tasaista kasvuaan Euroopassa jo vuosia ja tuoreimmat ennusteet kertovat kasvun jatkuvan vähintään samaa vauhtia (Forrester Research). Kasvu tulee siis edelleen päihittämään prosenttiluvuissa kivijalkamyymälöiden kasvun sekä avaamaan uusia ovia yrittäjille. Kaupan kasvaessa logistiikan täytyy myös elää muutoksen mukana.

Oma varasto vaatii työvoimaa, pääomaa, toimitiloja sekä IT-hankintoja. Verkkokauppiaille suunnatuilla varastopalveluilla voit saada laajemmankin varaston käyntiin nopeasti ja ilman suuria investointeja. ViidakkoStoren joustava Monikielisyystuki sekä varastointipalvelujen toimitusketjujen kustannustehokkaat ratkaisut tarjoavat yhdessä verkkokauppiaalle helpon mahdollisuuden kansainväliseen kauppaan.

Varastointipalvelut tarjoavat voivat tarjota verkkokauppiaalle kokonaisvaltaisia palveluja, joiden avulla kauppias voi vastata asiakkaiden korkeisiin odotuksiin. ViidakkoStore tarjoaa laajat mahdollisuudet integraatioihin ja tuo kaupan keskustelemaan entistä lähemmin varastopalvelun kanssa.

Tutustu ViidakkoStoreen

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Tietoiskuja ja hattaraa Markkinoinnin viikolla 2016

Aiemmin Markkinointiviestinnän viikkona tunnettu tapahtuma uudisti nimensä ja paikkansa. Vuoden 2016 tapahtuma järjestettiin Pasilan Messukeskuksessa ja keräsi yli 5000 kävijän ennätysyleisön. Koodiviidakko osallistui messuille oman tietoiskulavansa voimin ja kaksipäiväisen rupeaman aikana tarjosimme satoja annoksia omenahattaraa sekä tietysti markkinoinnin ja viestinnän tietoiskuja, joita kävi seuraamassa valtava joukko ihmisiä.

Lue lisää

Mobiilikehityksen nykytila ja tulevaisuus

Älypuhelinten voittokulun myötä mobiilipalveluiden määrä räjähti käsiin vuosikymmenen taitteessa ja viimeisen viiden vuoden aikana olemme nähneet mobiililaitteiden muuttuvan lisälaitteesta usein eniten käytetyksi online-välineeksi. Mitkä tekijät ja konseptit muokkaavat mobiilipalveluiden kehitystä jatkossa ja mikä niiden merkitys on markkinoijalle?

Lue lisää

9 askelta: näin teet onnistuneen verkkosivu-uudistuksen

Tavoitteiden määrittelystä palveluntarjoajan valintaan – mitä verkkosivu-uudistuksessa tulee ottaa huomioon, ja miltä näyttää onnistunut verkkosivujen uudistusprojekti?

Lue lisää

Web designin ja uutiskirjeiden trendit

Verkkosivustot ovat kehittyneet huomattavasti internetin alkuajoista ja nykyään verkkosivujen ilmeeseen sekä käytettävyyteen kiinnitetään erityistä huomiota. Myös uutiskirjeiden visuaalisuus ja rakenne ovat tärkeitä, jotta asiakkaiden huomio jaksaa pysyä kirjeissä ja niitä on helppo ja mukava lukea, vaikkakaan uutiskirjeissä kehitys ei ole yhtä huomattavaa rajoittuneemman tekniikan takia.

Lue lisää

Markkinoinnin automaatio – yksittäisistä toiminnoista strategiseksi työkaluksi

Markkinoinnin automaatio ei ole enää hämärä tulevaisuuden kuva tai markkinointibudjettien pakollinen mörkö, vaan yhä useamman markkinoijan arkea. Samalla mielikuva on siirtynyt piinallisesti seuraavista mainoksista kokonaisvaltaisemman strategisen työkalun suuntaan.

Lue lisää