Kirjoitus

Hyödyllistä lukemista kesälaiturille – sähköpostimarkkinoinnin opas uudistui

Ota yhteyttä
Hyödyllistä lukemista kesälaiturille – sähköpostimarkkinoinnin opas uudistui Koodiviidakko julkaisi kolmisen vuotta sitten sähköpostimarkkinoinnin oppaan, joka on houkutellut kattavan lukijakunnan – edellistä versiota oppaastamme on ladattu lähes 5000 kertaa.
Katso kuva Uudistuneen oppaan voit ladata perinteisen pdf:n sijaan myös suoraan iPadillesi iBookstoresta

Koodiviidakko julkaisi kolmisen vuotta sitten sähköpostimarkkinoinnin oppaan, joka on houkutellut kattavan lukijakunnan – edellistä versiota oppaastamme on ladattu lähes 5000 kertaa. Opas on nyt uudistunut sekä sisällöltään että ulkoasultaan. Uuden oppaan voit ladata perinteisen pdf:n sijaan myös suoraan iPadillesi iBookstoresta.

Oppaasta löydät muun muassa:

  • Parhaat käytännöt uutiskirjeiden ja newslettereiden laadintaan
  • Lainsäädäntö ja toimintatavat
  • Tekniikan valinta ja teknologian haasteet
  • Runsaasti käytännön esimerkkejä
  • Yhteensä noin 80 sivua tehokasta informaatiota liiketoiminnan tueksi

Siirry lataamaan opas

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Tietoiskuja ja hattaraa Markkinoinnin viikolla 2016

Aiemmin Markkinointiviestinnän viikkona tunnettu tapahtuma uudisti nimensä ja paikkansa. Vuoden 2016 tapahtuma järjestettiin Pasilan Messukeskuksessa ja keräsi yli 5000 kävijän ennätysyleisön. Koodiviidakko osallistui messuille oman tietoiskulavansa voimin ja kaksipäiväisen rupeaman aikana tarjosimme satoja annoksia omenahattaraa sekä tietysti markkinoinnin ja viestinnän tietoiskuja, joita kävi seuraamassa valtava joukko ihmisiä.

Lue lisää

Mobiilikehityksen nykytila ja tulevaisuus

Älypuhelinten voittokulun myötä mobiilipalveluiden määrä räjähti käsiin vuosikymmenen taitteessa ja viimeisen viiden vuoden aikana olemme nähneet mobiililaitteiden muuttuvan lisälaitteesta usein eniten käytetyksi online-välineeksi. Mitkä tekijät ja konseptit muokkaavat mobiilipalveluiden kehitystä jatkossa ja mikä niiden merkitys on markkinoijalle?

Lue lisää

9 askelta: näin teet onnistuneen verkkosivu-uudistuksen

Tavoitteiden määrittelystä palveluntarjoajan valintaan – mitä verkkosivu-uudistuksessa tulee ottaa huomioon, ja miltä näyttää onnistunut verkkosivujen uudistusprojekti?

Lue lisää

Web designin ja uutiskirjeiden trendit

Verkkosivustot ovat kehittyneet huomattavasti internetin alkuajoista ja nykyään verkkosivujen ilmeeseen sekä käytettävyyteen kiinnitetään erityistä huomiota. Myös uutiskirjeiden visuaalisuus ja rakenne ovat tärkeitä, jotta asiakkaiden huomio jaksaa pysyä kirjeissä ja niitä on helppo ja mukava lukea, vaikkakaan uutiskirjeissä kehitys ei ole yhtä huomattavaa rajoittuneemman tekniikan takia.

Lue lisää

Markkinoinnin automaatio – yksittäisistä toiminnoista strategiseksi työkaluksi

Markkinoinnin automaatio ei ole enää hämärä tulevaisuuden kuva tai markkinointibudjettien pakollinen mörkö, vaan yhä useamman markkinoijan arkea. Samalla mielikuva on siirtynyt piinallisesti seuraavista mainoksista kokonaisvaltaisemman strategisen työkalun suuntaan.

Lue lisää