Kirjoitus

Case: Postiviidakon uusi Drag & Drop -editori käytössä

Ota yhteyttä
Katso kuva Case: Postiviidakon uusi Drag & Drop -editori käytössä Liikuteltavat modulit mahdollistavat paitsi visuaalisesti erittäin selkeän, myös informatiivisen lopputuloksen, omaa ennalta määriteltyä ilmettämme rikkomatta.

Halti on suomalainen urheilu- ja ulkoiluvaatetukseen sekä retkeilyvarusteisiin erikoistunut yritys. Vuodesta 1976 vetovoimaisena pysynyt Halti -tuotemerkki on yksi arvostetuimmista urheiluvaatebrandeistä Suomessa. Yrityksen toinen brandi - Raiski - on myös vakiinnuttanut asemansa kotimaisilla ulkoiluvaatemarkkinoilla.

Halti otti viime keväänä käyttöönsä Postiviidakko-työkalun, jolla toteutetaan kuluttajaviestintää sähköisten uutiskirjeiden muodossa. Kirjeiden vastaanottajina ovat Haltin asiakkaat sekä kahden eri Outlet-myymälän asiakaskunta.

Tarvitsimme käyttäjäystävällisen ja tyylikkään uutiskirjeen, joka näkyy vastaanottajalle kuten tarkoitus, ilman ylimääräisiä kuvalatauksia. Olemme olleet tyytyväisiä Postiviidakon palveluihin ja lähes aina online olevaan asiakaspalveluun.
Sofia Sandqvist, Halti Oy

Haltilla Postiviidakkoa käyttävät useat eri henkilöt. Kullakin käyttäjällä on tilillä hyödynnettävänään Postiviidakon Drag & Drop -editorilla toteutetut brandi-ilmeen mukaiset uutiskirjepohjat. Drag & Drop -pohjan ansiosta esimerkiksi pohjan yhteystiedot voidaan päivittää näppärästi lähettäjän mukaan – pohjaan raahataan valmiista moduleista tarpeen mukaan joko Outlet-myymälän tai pääkonttorin yhteystiedoilla varustettu footer-kuva. Näin samaa brandi-ilmeen mukaista pohjaa voidaan hyödyntää useaan eri tarkoitukseen pohjan mukautuessa kätevästi kunkin lähettäjän tarpeisiin.

Drag & Drop -pohja on mahdollistanut uutiskirjeen muokkaamisen jokaisen yksittäisenkin lähetyksen tarpeita vastaavaksi. Liikuteltavat modulit mahdollistavat paitsi visuaalisesti erittäin selkeän, myös informatiivisen lopputuloksen, omaa ennalta määriteltyä ilmettämme rikkomatta.
Sofia Sandqvist, Halti Oy

Drag & Drop on uuden sukupolven editori, jossa uutiskirjeen viestipohja on modulaarinen. Viestipohjaan määritellään moduleita, joita käyttäjä voi vapaasti siirrellä, järjestellä, poistaa tai lisätä. Uutiskirjeen rakenne mukautuu näin ollen tarpeen mukaan pohjan yleisen ilmeen säilyessä kuitenkin samana.

Tutustu Postiviidakon uuteen Drag & Drop editoriin

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Tietoiskuja ja hattaraa Markkinoinnin viikolla 2016

Aiemmin Markkinointiviestinnän viikkona tunnettu tapahtuma uudisti nimensä ja paikkansa. Vuoden 2016 tapahtuma järjestettiin Pasilan Messukeskuksessa ja keräsi yli 5000 kävijän ennätysyleisön. Koodiviidakko osallistui messuille oman tietoiskulavansa voimin ja kaksipäiväisen rupeaman aikana tarjosimme satoja annoksia omenahattaraa sekä tietysti markkinoinnin ja viestinnän tietoiskuja, joita kävi seuraamassa valtava joukko ihmisiä.

Lue lisää

Mobiilikehityksen nykytila ja tulevaisuus

Älypuhelinten voittokulun myötä mobiilipalveluiden määrä räjähti käsiin vuosikymmenen taitteessa ja viimeisen viiden vuoden aikana olemme nähneet mobiililaitteiden muuttuvan lisälaitteesta usein eniten käytetyksi online-välineeksi. Mitkä tekijät ja konseptit muokkaavat mobiilipalveluiden kehitystä jatkossa ja mikä niiden merkitys on markkinoijalle?

Lue lisää

9 askelta: näin teet onnistuneen verkkosivu-uudistuksen

Tavoitteiden määrittelystä palveluntarjoajan valintaan – mitä verkkosivu-uudistuksessa tulee ottaa huomioon, ja miltä näyttää onnistunut verkkosivujen uudistusprojekti?

Lue lisää

Web designin ja uutiskirjeiden trendit

Verkkosivustot ovat kehittyneet huomattavasti internetin alkuajoista ja nykyään verkkosivujen ilmeeseen sekä käytettävyyteen kiinnitetään erityistä huomiota. Myös uutiskirjeiden visuaalisuus ja rakenne ovat tärkeitä, jotta asiakkaiden huomio jaksaa pysyä kirjeissä ja niitä on helppo ja mukava lukea, vaikkakaan uutiskirjeissä kehitys ei ole yhtä huomattavaa rajoittuneemman tekniikan takia.

Lue lisää

Markkinoinnin automaatio – yksittäisistä toiminnoista strategiseksi työkaluksi

Markkinoinnin automaatio ei ole enää hämärä tulevaisuuden kuva tai markkinointibudjettien pakollinen mörkö, vaan yhä useamman markkinoijan arkea. Samalla mielikuva on siirtynyt piinallisesti seuraavista mainoksista kokonaisvaltaisemman strategisen työkalun suuntaan.

Lue lisää