Kaikki uutiset

Koodiviidakko vahvasti läsnä Markkinointiviestinnän viikolla

Osastollemme on varattu vahva edustus digiviestinnän ja sähköisen kaupankäynnin asiantuntijoita, jotka odottavat jo innolla mielenkiintosia juttuhetkiä.

Olemme mukana tapahtumassa messuosastolla sekä seitsemän asiantuntijapuheenvuoron voimin. Lue lisää 23.09.2013

Tunnelmia Digimarkkinoinnin aamusta Oulussa

Katso kuvat Brand Manager Aki Kaukola kertoi tilaisuudessa Mazda.fi-sivuston onnistuneesta uudistuksesta ja onnistumiseen vaikuttaneista tekijöistä.

Oulussa syyskuussa järjestämämme Digimarkkinoinnin aamiaistilaisuus keräsi kiinnostuneen kuulijakunnan. Täyteen buukattu tapahtuma rakentui konkreettisten case-kuvausten ympärille. Lue lisää 20.09.2013

Sivuviidakko Analytics Edition tuo analytiikan osaksi digitaalista sisällöntuotantoa

Katso kuva Sivuviidakko-julkaisujärjestelmän Analytics Edition kertoo sisällöntuottajalle mihin osaan sivustoa kannattaa keskittyä ja mikä jättää vähemmälle huomiolle.

Uusi analytiikkaohjattu sivustomoottori tuo sivuston taustalla olevan analytiikkatiedon suoraan sivustoa päivittävän käyttäjän ylläpitonäkymään. Lue lisää 28.08.2013

Uutiskirjetilaajien keräys: älä hukkaa messukontakteja

Katso kuva Useimmilta ständeiltä jaetaan ainoastaan painettuja esitteitä, mikä tekee erottumisesta hankalaa – viestisi sekä korttisi hukkuvat helposti kilpailijoiden materiaalin...

Messut ovat loistava paikka opt-in uutiskirjetilaajien keräämiseen. Useinkaan tätä tilaisuutta ei hyödynnetä niin hyvin kuin voitaisiin. Lue lisää 26.08.2013

Sisältömarkkinointi kiinnostaa markkinointi- ja viestintäpäättäjiä

Katso kuvat 75 % kyselyyn vastanneista lukijoista mainitsi Vinkit ja ohjeet kirjeemme parhaaksi anniksi. Vinkkien ja ohjeiden ohella puolet vastaajista nosti tutkimustulokset...

Kysyimme Sähköpostimarkkinoijan uutiskirjeemme lukijoilta, mistä aiheista he haluaisivat lukea ja mitkä jutut ovat kirjeemme parasta antia. Lue lisää 23.08.2013

Case Musta-Pekka: Kohdennus tuo tuloksia

Katso kuva Tärkeintä on saada sisältö kohtaamaan kohderyhmän kiinnostus ja seurata jatkuvasti miten tässä onnistutaan. Työtä asian eteen on tehtävä, mutta se näkyy myös tuloksissa

Musta-Pekalla on päädytty kokemuksen kautta kohdentamaan uutiskirjeet mahdollisimman tarkasti. Kohdennetumpi kirje tuo jopa 8-kertaisen klikkauprosentin. Lue lisää 26.06.2013

Parhaat keinot opt-in rekisterin kartuttamiseen

Oman opt-in tilaajarekisterin kartuttaminen on tullut tärkeämmäksi kuin koskaan, sillä pelkkiin ostorekistereihin nojaava sähköpostimarkkinointi on hyvin hataralla...

Oman tilaajakannan kartuttaminen nousee viimeaikaisten tapahtuminen myötä entistä tärkeämmäksi osaksi uutiskirjeviestintää. Kokosimme parhaat keinot opt-in rekisterin keräämiseen. Lue lisää 25.06.2013

Ostorekisterit vastatuulessa – Koodiviidakko liputtaa halutun ja kohdennetun markkinoinnin puolesta

Me Koodiviidakolla haluamme jatkossa liputtaa yhä voimakkaammin halutun ja kohdennetun sähköpostimarkkinoinnin puolesta. Alan viimeisimmät tapahtumat osoittavat entistä...

Viimeaikaiset tapahtumat sähköisen markkinoinnin kentällä ovat johtaneet kehitykseen, jonka myötä sähköpostimarkkinointi tulee muuttumaan yhä vastaanottajaystävällisempään suuntaan. Lue lisää 12.06.2013 6

Koodiviidakko Oy on ostanut Innoctus Oy:n liiketoiminnan

Omat tuotteemme olivat vanhenemassa ja Koodiviidakon uudenaikaiset välineet tuovat asiakkaillemme hyvän jatkumon digitaaliseen markkinointiin", kertoo Innoctus Oy:n...

Koodiviidakko Oy osti espoolaisen Innoctus Oy:n koko liiketoiminnan 1.6.2013. Lue lisää 03.06.2013

Case Lippupiste: uutiskirjeen klikkausprosentti kymmenkertaistui

Katso kuva Koodiviidakon työkaluilla voidaan toteuttaa sekä uutiskirje että sen yhteyteen liitettävä kyselysivu. Työkalujen luontainen integraatio helpottaa tietojen siirtymistä ja...

Uutiskirjelukijoiden osallistaminen kyselyn avulla voi johtaa jopa kymmenkertaiseen CTR-lukuun. Lue lisää 27.05.2013