Kaikki uutiset

Uutiskirjetilaajien keräys: älä hukkaa messukontakteja

Katso kuva Useimmilta ständeiltä jaetaan ainoastaan painettuja esitteitä, mikä tekee erottumisesta hankalaa – viestisi sekä korttisi hukkuvat helposti kilpailijoiden materiaalin...

Messut ovat loistava paikka opt-in uutiskirjetilaajien keräämiseen. Useinkaan tätä tilaisuutta ei hyödynnetä niin hyvin kuin voitaisiin. Lue lisää 26.08.2013

Sisältömarkkinointi kiinnostaa markkinointi- ja viestintäpäättäjiä

Katso kuvat 75 % kyselyyn vastanneista lukijoista mainitsi Vinkit ja ohjeet kirjeemme parhaaksi anniksi. Vinkkien ja ohjeiden ohella puolet vastaajista nosti tutkimustulokset...

Kysyimme Sähköpostimarkkinoijan uutiskirjeemme lukijoilta, mistä aiheista he haluaisivat lukea ja mitkä jutut ovat kirjeemme parasta antia. Lue lisää 23.08.2013

Case Musta-Pekka: Kohdennus tuo tuloksia

Katso kuva Tärkeintä on saada sisältö kohtaamaan kohderyhmän kiinnostus ja seurata jatkuvasti miten tässä onnistutaan. Työtä asian eteen on tehtävä, mutta se näkyy myös tuloksissa

Musta-Pekalla on päädytty kokemuksen kautta kohdentamaan uutiskirjeet mahdollisimman tarkasti. Kohdennetumpi kirje tuo jopa 8-kertaisen klikkauprosentin. Lue lisää 26.06.2013

Parhaat keinot opt-in rekisterin kartuttamiseen

Oman opt-in tilaajarekisterin kartuttaminen on tullut tärkeämmäksi kuin koskaan, sillä pelkkiin ostorekistereihin nojaava sähköpostimarkkinointi on hyvin hataralla...

Oman tilaajakannan kartuttaminen nousee viimeaikaisten tapahtuminen myötä entistä tärkeämmäksi osaksi uutiskirjeviestintää. Kokosimme parhaat keinot opt-in rekisterin keräämiseen. Lue lisää 25.06.2013

Ostorekisterit vastatuulessa – Koodiviidakko liputtaa halutun ja kohdennetun markkinoinnin puolesta

Me Koodiviidakolla haluamme jatkossa liputtaa yhä voimakkaammin halutun ja kohdennetun sähköpostimarkkinoinnin puolesta. Alan viimeisimmät tapahtumat osoittavat entistä...

Viimeaikaiset tapahtumat sähköisen markkinoinnin kentällä ovat johtaneet kehitykseen, jonka myötä sähköpostimarkkinointi tulee muuttumaan yhä vastaanottajaystävällisempään suuntaan. Lue lisää 12.06.2013 6

Koodiviidakko Oy on ostanut Innoctus Oy:n liiketoiminnan

Omat tuotteemme olivat vanhenemassa ja Koodiviidakon uudenaikaiset välineet tuovat asiakkaillemme hyvän jatkumon digitaaliseen markkinointiin", kertoo Innoctus Oy:n...

Koodiviidakko Oy osti espoolaisen Innoctus Oy:n koko liiketoiminnan 1.6.2013. Lue lisää 03.06.2013

Case Lippupiste: uutiskirjeen klikkausprosentti kymmenkertaistui

Katso kuva Koodiviidakon työkaluilla voidaan toteuttaa sekä uutiskirje että sen yhteyteen liitettävä kyselysivu. Työkalujen luontainen integraatio helpottaa tietojen siirtymistä ja...

Uutiskirjelukijoiden osallistaminen kyselyn avulla voi johtaa jopa kymmenkertaiseen CTR-lukuun. Lue lisää 27.05.2013

Chief Marketing Technology Officer on täällä

Osa yrityksen IT-hankinnoista on nykyään kokonaan markkinoinnin ammattilaisten vastuulla, jotka osaavat nyt vaatia teknisesti toimivia, ketteriä ja moderneja ratkaisuja...

Yrityksen markkinointipäättäjän toimenkuva on muuttunut merkittävästi. Luovan kumppanin tai teknisen toimittajan asiakas ei ole enää sama kuin 10 vuotta sitten. Lue lisää 15.05.2013

Mobiili vai ei? Siinä vasta pulma!

Responsiivisella toteutuksella tarkoitetaan, että uutiskirje skaalautuu automaattisesti päätelaitteen mukaan. Näytön leveydestä riippumatta lukija näkee aina omalle...

Yhä useammin sähköpostit avataan mobiililaitteella pöytäkoneen sijaan – kuitenkin vasta murto-osa uutiskirjeistä toteutetaan mobiiliystävällisin keinoin. Mitä hyötyä on responsiivisesta uutiskirjeestä, ja sopiiko se ylipäätään kaikille? Lue lisää 23.04.2013

Case: Uutiskirje sivustouudistuksen tukena

Katso kuvat Teaser-sivulle upotettu uutiskirjeen tilaus toimi loistavasti keräten uutiskirjeelle 1000 uutta vastaanottajaa.

Eräluvat uudisti verkkosivustonsa hyödyntäen uudistuksen tukena uutiskirjettä ja teaser-sivua. Lue lisää 22.03.2013