Kaikki uutiset

5 markkinoinnin automaatiota, jotka jokaisen yrityksen tulisi tehdä

Markkinoinnin automaatioiden avulla verkkokävijät ja uutiskirjetilaajat muuttuvat prospekteista liideiksi ja siirtyvät oikealla hetkellä automaattisesti myyntiprosessin...

Vuosi 2015 on monella markkinoijalla alkanut lupauksella perehtyä markkinoinnin automaatioon. Jotta tälle lupaukselle ei kävisi perinteisesti, päätimme auttaa listaamalla viisi markkinoinnin automaation toimenpidettä, joita jokaisen yrityksen tulisi jo tehdä. Lue lisää 12.01.2015

Koodiviidakko jatkoon arvostetussa European Business Awards -kilpailussa

Kaukaisessa Suomessa voi kovalla ja määrätietoisella työllä rakentaa kansainvälisesti kilpailukykyisiä tuotteita.

Koodiviidakko on selvittänyt tiensä jatkoon arvostetussa European Business Awards -kilpailussa. Yritys on yksi kansallisista finalisteista Customer Focus -kategoriassa, jossa menestyminen on edellyttänyt tuotteiden ja palvelujen asiakaskeskeisyyttä sekä korkeaa laatua. Yritys, joka saa eniten ääniä julkisessa äänestyksessä, etenee kilpailun seuraavaan vaiheeseen ja saa maakohtaisen kansallisen mestarin tittelin. Lue lisää 07.01.2015

10 uutiskirjettä, jotka deletoin ja miksi

Jos uutiskirje kokonaisuutena on kakku, sisältö on täyte ja ulkoasu sen kuorrute. Kukapa haluaisi pelkkää kermavaahtoa kakkuunsa?

Toisten tekemien uutiskirjeiden seuraaminen ja lukeminen on ehdottomasti parhaita tapoja oppia ja inspiroitua uutiskirjeviestinnässä. Mutta kuinka välttää joutumasta sähköpostilaatikon roskakoriin? Lue lisää 05.01.2015 4

Markkinoinnin automaatio – mitä se on ja mihin sitä käytetään?

Markkinoinnin automaatiosta puhuttaessa ei ensimmäisenä tule mieleen asiakaspalvelu. Sitä se kuitenkin on. Markkinoinnin automaatio pyrkii samaan kuin hyvä kauppias,...

Markkinoinnin automaatio nostaa markkinoinnin kohteeksi ryhmän sijaan yksilön. Käytännössä tarpeet ja halut jäljitetään henkilötasolle, ja tiedon perusteella voidaan analysoida, mallintaa ja ennustaa käyttäytymistä nopeasti ja skaalautuvasti. Lue lisää 22.12.2014

Koodiviidakko Oy jo viidettä kertaa Deloitte Technology Fast 50 Finland -listalla

Koodiviidakon sijoitus kasvulistalla viidettä vuotta peräkkäin kertoo pitkäjänteisestä työstä, jota teemme asiakkaidemme kanssa.

Koodiviidakko on sijoittunut jo viidettä kertaa peräkkäin Suomen nopeimmin kasvavien teknologiayritysten joukkoon. Lue lisää 28.11.2014

Digitaalisen markkinoinnin aamiaiskiertue sai odotettua jatkoa

Katso kuvat Tykkääjästä ostajaksi – markkinoinnin automaatiot ja SoMe oli yksi Digiaamujen kiinnostavista esitysaiheista.

Koodiviidakon suosittu digiaamu-roadshow käväisi tänä syksynä Helsingissä ja Turussa. Lue blogistamme tunnelmia tapahtumista sekä kävijöiden ajatuksia digimarkkinoinnista nyt ja huomenna. Lue lisää 13.11.2014

Koodiviidakosta Suomen suurin markkinointi- ja viestintäalan pilvipalveluyhtiö

Fuusion myötä Koodiviidakon Marketing Cloud -palvelun rinnalle lanseerataan viestintäalan kattavin pilvipalvelu PR Cloud.

Koodiviidakko on noussut Suomen suurimmaksi yritykseksi alallaan, kun Koodiviidakko Oy ja mediaseurantayritys News Engine Oy sekä tiedotuspalvelua tarjoava JSP Media Oy sulautuvat yhteen 1. marraskuuta 2014. Lue lisää 29.10.2014

Käytännön esimerkki onnistuneesta sähköpostiviestinnästä: Case Säästöpankki

Katso kuva Uutiskirjeen tilaajakantaa on kartutettu monikanavaisesti osallistamalla henkilökuntaa sekä hyödyntämällä verkkopalveluita ja sosiaalista mediaa.

Säästöpankin sähköiseen muotoon uudistetut asiakaskirjeet saivat loistavan vastaanoton lukijakunnassa. Avaamme casessamme onnistumiseen johtaneita syitä. Lue lisää 23.10.2014 2

Mitä tarkoittaa ketterä markkinoinnin automaatio?

Katso kuva Ketterän markkinoinnin automaation (Agile Marketing Automation) -lähestymistavassa automaation hyödyt tuodaan organisaatioon vaiheittain.

Markkinoinnin automaatio kiinnostaa yhä useampaa suomalaista yrityspäättäjää. Käsitteenä se on kuitenkin vielä suhteellisen vieras, ja vain harva ymmärtää mitä markkinoinnin automaatio tarkoittaa käytännön tasolla. Lue lisää 30.09.2014

Markkinointiviestinnän viikko inspiroi ja puhutti

Katso kuvat Markkinoinnin automaatio ja viestinnän tehostaminen yksilön huomioivilla keinoilla kiinnostaa yhä useampaa suomalaista yrityspäättäjää.

Markkinoinnin ja viestinnän ammattilaiset kokoontuivat 23.-24.9 Wanhaan Satamaan keskustelemaan ja inspiroitumaan markkinointiviestinnän uusista tuulista. Lue lisää 29.09.2014