Kaikki uutiset

Näin saat blogisi kukoistamaan

Kirjoita useampi vaihtoehtoinen otsikko ja valitse iskevin – tietynlaiset otsikot yksinkertaisesti toimivat. Älä kuitenkaan alennu klikkikalasteluun; otsikon on...

Miksi blogit ovat niin suosittuja? Ensisijaisesti siksi, että niistä on aitoa hyötyä niin asiakkaalle kuin yrityksellekin. Blogisumaan on kuitenkin helppo kadota, ja moni blogi on tuomittu keskinkertaisuuteen. Mikä on hyvän blogin resepti? Lue lisää 30.09.2015

Markkinointiviestinnän viikko keräsi alan ammattilaiset yhteen

Katso kuvat Voit tilata digiaiheisten kabinettiesitystemme materiaaleja omaan sähköpostiisi myös jälkikäteen.

Olimme viidennen kerran mukana Helsingin Wanhassa Satamassa 22.-23.9.2015 järjestetyllä Markkinointiviestinnän viikolla. Suurkiitos kaikille messuvieraillemme! Lue lisää 29.09.2015

Video ja sisältömarkkinointi, osa 1: videoiden hyödyntäminen viestinnässä ja markkinoinnissa

Etenkin ohjeet ja opastukset toimivat hyvin videoina, koska niitä haetaan verkosta paljon. Videot tekevät hyvää myös hakukonenäkyvyydellesi.

Ihmisen keskittymiskyky on vihdoin saavuttanut kultakalan tason – ja alittanut sen. Tätä markkinointia ja viestintää ammatikseen tekevät ovatkin aavistelleet jo pitkään: tekstiä silmäillään, kuva jaetaan sadasosasekunnin päätöksellä, huomiota on yhä vaikeampi saada. Videoihin kuitenkin jaksamme yhä keskittyä. Kokosimme yhteen 10 tilastollista ja käytännön syytä ryhtyä hyödyntämään videota, ja liudan vinkkejä, joilla päästä alkuun. Lue lisää 16.09.2015

Osallistu Verkkokauppa-Akatemian maksuttomaan webinaariin 8.10.2015

Sähköisen kaupankäynnin asiantuntijamme Kauri Tervashonka esiintyy 8.10.2015 Verkkokauppa-Akatemian webinaarissa.

Miten sähköpostimarkkinoinnilla voidaan tukea tehokkaasti sähköistä liiketoimintaa? Tule mukaan maksuttomaan webinaariin! Lue lisää 03.09.2015

31 + 31 tapaa kerätä uutiskirjetilaajia

Katso kuvat Uutiskirjetilaajia kannattaa kerryttää useiden eri kontaktipisteiden kautta. Tilausmahdollisuus voidaan tuoda esille eri kanavissa eri tehokeinoja käyttäen.

Kehittyvä ja laadukas tilaajarekisteri on yksi tärkeimmistä tekijöistä onnistuneessa sähköpostimarkkinoinnissa. Miten voit kerryttää uutiskirjeen tilaajakantaa, ja kuinka saat siitä mahdollisimman paljon irti? Lue lisää 27.08.2015

Nähdään Markkinointiviestinnän viikolla

Toivottavasti pääset paikan päälle tapaamaan meitä ja kuulemaan käytännönläheisiä esityksiämme digimarkkinoinnin ja -viestinnän teemoista.

Koodiviidakko osallistuu viidettä kertaa Helsingin Wanhassa Satamassa 22.-23.9.2015 järjestettävälle Markkinointiviestinnän viikolle. Tervetuloa kuulemaan digiviestinnän uusimmat tuulet! Lue lisää 27.08.2015

Mikä on hyvä CTR?

Katso kuvat Eri aloja vertailevan Silverpopin tutkimuksen mukaan avausprosenttia voidaan pitää hyvänä, jos se kattaa noin viidenneksen vastaajista.

Kuulemme lähes päivittäin asiakkailtamme ja prospekteilta kysymyksiä siitä, mitä onnistunut uutiskirjeviestintä oikeastaan tarkoittaa. Mikä on hyvä avaus- tai klikkausprosentti? Lue lisää 26.08.2015 2

10 vinkkiä sisältökalenterin luomiseen

Sisältökalenteri auttaa jakamaan sisältöjen tuottamisen ja suunnittelemisen pienempiin osiin, jolloin kokonaisuutta on helpompi hallita.

Kuinka tuottaa kiinnostavaa ja ajankohtaista sisältöä säännöllisesti viikosta ja kuukaudesta toiseen? Tämä kysymys tuottaa usein päänvaivaa monelle viestinnän ja markkinoinnin parissa työskentelevälle. Vaikka yrityksen henkilökunnasta löytyisikin hyviä bloggaajia tai näppäriä some-päivittäjiä, voi uusien sisältöjen jatkuva tuottaminen tuntua ajan mittaan työläältä. Lue lisää 06.07.2015

Sisältömarkkinointi – hypestä hallintaan?

Katso kuva Miten sisältömarkkinointia tekevät yritykset kokevat onnistuneensa käytännön toteutuksessa? Mitkä ovat suurimmat haasteet?

Koodiviidakko toteutti alkuvuodesta 2015 asiakkailleen sisältömarkkinoinnin käytäntöjä, tavoitteita ja haasteita koskevan kyselyn, johon vastasi yhteensä 293 yritysedustajaa. Lue lisää 01.07.2015

Markkinoinnin automaatio käytännössä, osa 4: olemassa olevan asiakastiedon hyödyntäminen

Ymmärrys asiakkaasta on usein jakautunut pieniin palasiin: asiakaspalvelu tuntee yhden osan, markkinointi toisen, myynti kenties kolmannen.

Useimmat yritykset keräävät jatkuvasti valtavia määriä tietoa asiakkaistaan. Tiedon määrästä huolimatta kokonaiskuva usein kuitenkin puuttuu – puhumattakaan siitä, että tietoa hyödynnettäisiin markkinoinnin toimenpiteissä. Lue lisää 17.06.2015