Kaikki uutiset

Osallistu Verkkokauppa-Akatemian maksuttomaan webinaariin 8.10.2015

Sähköisen kaupankäynnin asiantuntijamme Kauri Tervashonka esiintyy 8.10.2015 Verkkokauppa-Akatemian webinaarissa.

Miten sähköpostimarkkinoinnilla voidaan tukea tehokkaasti sähköistä liiketoimintaa? Tule mukaan maksuttomaan webinaariin! Lue lisää 03.09.2015

31 + 31 tapaa kerätä uutiskirjetilaajia

Katso kuvat Uutiskirjetilaajia kannattaa kerryttää useiden eri kontaktipisteiden kautta. Tilausmahdollisuus voidaan tuoda esille eri kanavissa eri tehokeinoja käyttäen.

Kehittyvä ja laadukas tilaajarekisteri on yksi tärkeimmistä tekijöistä onnistuneessa sähköpostimarkkinoinnissa. Miten voit kerryttää uutiskirjeen tilaajakantaa, ja kuinka saat siitä mahdollisimman paljon irti? Lue lisää 27.08.2015

Nähdään Markkinointiviestinnän viikolla

Toivottavasti pääset paikan päälle tapaamaan meitä ja kuulemaan käytännönläheisiä esityksiämme digimarkkinoinnin ja -viestinnän teemoista.

Koodiviidakko osallistuu viidettä kertaa Helsingin Wanhassa Satamassa 22.-23.9.2015 järjestettävälle Markkinointiviestinnän viikolle. Tervetuloa kuulemaan digiviestinnän uusimmat tuulet! Lue lisää 27.08.2015

Mikä on hyvä CTR?

Katso kuvat Eri aloja vertailevan Silverpopin tutkimuksen mukaan avausprosenttia voidaan pitää hyvänä, jos se kattaa noin viidenneksen vastaajista.

Kuulemme lähes päivittäin asiakkailtamme ja prospekteilta kysymyksiä siitä, mitä onnistunut uutiskirjeviestintä oikeastaan tarkoittaa. Mikä on hyvä avaus- tai klikkausprosentti? Lue lisää 26.08.2015 2

10 vinkkiä sisältökalenterin luomiseen

Sisältökalenteri auttaa jakamaan sisältöjen tuottamisen ja suunnittelemisen pienempiin osiin, jolloin kokonaisuutta on helpompi hallita.

Kuinka tuottaa kiinnostavaa ja ajankohtaista sisältöä säännöllisesti viikosta ja kuukaudesta toiseen? Tämä kysymys tuottaa usein päänvaivaa monelle viestinnän ja markkinoinnin parissa työskentelevälle. Vaikka yrityksen henkilökunnasta löytyisikin hyviä bloggaajia tai näppäriä some-päivittäjiä, voi uusien sisältöjen jatkuva tuottaminen tuntua ajan mittaan työläältä. Lue lisää 06.07.2015

Sisältömarkkinointi – hypestä hallintaan?

Katso kuva Miten sisältömarkkinointia tekevät yritykset kokevat onnistuneensa käytännön toteutuksessa? Mitkä ovat suurimmat haasteet?

Koodiviidakko toteutti alkuvuodesta 2015 asiakkailleen sisältömarkkinoinnin käytäntöjä, tavoitteita ja haasteita koskevan kyselyn, johon vastasi yhteensä 293 yritysedustajaa. Lue lisää 01.07.2015

Markkinoinnin automaatio käytännössä, osa 4: olemassa olevan asiakastiedon hyödyntäminen

Ymmärrys asiakkaasta on usein jakautunut pieniin palasiin: asiakaspalvelu tuntee yhden osan, markkinointi toisen, myynti kenties kolmannen.

Useimmat yritykset keräävät jatkuvasti valtavia määriä tietoa asiakkaistaan. Tiedon määrästä huolimatta kokonaiskuva usein kuitenkin puuttuu – puhumattakaan siitä, että tietoa hyödynnettäisiin markkinoinnin toimenpiteissä. Lue lisää 17.06.2015

Markkinoinnin automaatio käytännössä, osa 3: Drip-kampanjat – tippa tipalta kohti tavoitetta

Yhteistä kaikille drip-kampanjoille on tarkka kohdentaminen ja asiakkaan toimintatapojen mallintaminen. Mitä tarkemmin eri vaiheet pohditaan, sitä parempi tulos.

Automatisoitujen drip-kampanjoiden avulla voidaan ohjata, opettaa ja herätellä asiakasta pidemmällä aikavälillä. Käsittelemme artikkelisarjan kolmannessa osassa konkreettisia malleja automatisoitujen drip-kampanjoiden käyttöön. Lue lisää 26.05.2015

5 keinoa tuottaa laadukasta kävijävirtaa sähköpostimarkkinoinnilla

Karsimalla listasta ne, jotka eivät ole kiinnostuneita viesteistäsi, mahdollistat paremman yhteyden kiinnostuneiden kanssa. Ymmärrät paremmin tilaajien tarpeita, kun...

Kävijäliikenne on olennainen osa toimivaa verkkosivustoa, sillä suuri kävijämäärä edesauttaa saavuttamaan sivustolle asetetut tavoitteet. Tämä on kuitenkin helpommin sanottu kuin tehty, sillä kävijöiden tulisi myös olla laadukkaita. Lue lisää 25.05.2015

Markkinoinnin automaatio käytännössä, osa 2: kuinka kävijä tunnistetaan

Usein kyse on arjen pienistä oivalluksista. Jättikö asiakas yhteydenottopyynnön lauantai-iltana? Älä jätä hyödyntämättä asiakkaan kiinnostuksen hetkeä vain siksi, ettei...

Markkinoinnin automaatiolla on yhä suurempi rooli asiakkaan matkalla kohti kauppaa. Mutta miten nimettömästä verkkosivukävijästä leivotaan asiakas? Entä missä vaiheessa markkinoinnin automaatio astuu kuvaan? Lue lisää 24.04.2015