Kaikki uutiset

Koodiviidakko Oy:n uusi mediaseurantapalvelu haastaa kansainväliset kilpailijat

ViidakkoMonitorin ominaisuudet tekevät siitä yhden alan kehittyneimmistä mediaseurantapalveluista.

Koodiviidakko on lanseerannut vuoden alusta uuden mediaseurantapalvelun. Journalistisen ja sosiaalisen median seurannan yhdistävä ViidakkoMonitor -palvelu haastaa alan kansainväliset kilpailijat sekä mediakattavuudellaan että innovatiivisuudellaan. Lue lisää 28.01.2016

Vuoden 2016 must-have markkinointiteknologiat

Mitä markkinointiteknologioita jokaisen yrityksen tulisi hyödyntää vuonna 2016?

Vuosi sitten Harvard Business Review listasi seitsemän markkinoinnin teknologiaa, joita jokaisen yrityksen tulisi käyttää. Katsoimme, miltä tilanne näyttää vuosi myöhemmin – ja lisäsimme yhden oman. Lue lisää 14.01.2016

Tuntemattomat verkkosivukävijät, markkinoinnin & myynnin ongelma vai mahdollisuus?

Tuntemattomat verkkosivukävijät, jotka eivät jätä yhteystietoja, ovat äärimmäisen tärkeä linkki digimarkkinoinnin kokonaisuudessa.

Leadfeederin Head of Partnerships Jaakko Paalanen vierasbloggaa tuntemattomien verkkosivukävijöiden potentiaalista sekä myynnin ja markkinoinnin yhteistyöstä. Lue lisää 11.01.2016

Sähköpostimarkkinoinnin kohderyhmät: kuka ansaitsee huomiosi?

Sähköpostimarkkinoinnilla tehostat henkilötason viestintää ja voit seurata tarkasti kohderyhmäsi reaktioita uutiskirjeiden raporteista.

Alkava vuosi on hyvä hetki suunnitella yrityksen markkinointitoimia ja toteuttaa uutta. Uutiskirje on jo useille yrityksille tuttua kauraa, mutta onko viestinnässä huomioitu eri sidosryhmät? Lue lisää 18.12.2015

Lomaile niin, ettei kukaan huomaa sinun lomailevan ja muita jouluvinkkejä

Jouluna on aikaa selailla nettiä, joululahjaksi saatuja lahjakortteja käytettävänä ja vääränkokoisia villapaitoja vaihdettavana.

Vaikka markkinoinnin ja viestinnän huoneet hiljenevät, asiakkaat eivät menetä kiinnostustaan – usein päinvastoin. Etukäteen suunnittelemalla ja ajastamalla voit lomailla huoletta. Listasimme jouluvinkkejä markkinointiin ja viestintään. Lue lisää 16.12.2015

Koodiviidakko Oy yksi Suomen nopeimmin kasvavista teknologiayrityksistä jo kuudetta vuotta peräkkäin

Vaikka olemme kasvaneet voimakkaasti jo pitkään, tuntuu että olemme vasta pääsemässä liikkeelle.

Deloitten Technology Fast 50 -ohjelma on listannut Suomen nopeimmin kasvavat teknologiayritykset jo yhdentoista vuoden ajan. Koodiviidakko on ollut mukana listalla vuodesta 2009 alkaen. Lue lisää 27.11.2015

O2O – Kuinka yhdistää online- ja offline-asiakaskokemus

Kunkin kontaktipisteen jälkeen tulee varmistaa, että asiakaskokemus jatkuu kohti seuraavaa kontaktia luontevana, katkeamattomana ja oikeaan suuntaan.

O2O eli online-to-offline -markkinoinnilla pyritään kohtaamaan asiakas monikanavaisesti juuri siellä, missä hän sattuu kulloinkin liikkumaan. Millä eri keinoilla voit yhdistää online- ja offline-kokemuksen? Lue lisää 27.11.2015

Markkinoinnin automaation hyödyt numeroina

27 % niistä, jotka ovat alkaneet vastikään hyödyntää automaatiota, kokevat viestien vastaavan paremmin vastaanottajan tarpeita. Tekemällä oppii: kaksi vuotta...

Markkinoinnin automaatiota hyödynnetään yhä useammissa yrityksissä ja moni vielä harkitsee. Automaatiota pidetään yleisesti liiketoimintaa tehostavana ja resursseja säästävänä markkinoinnin keinona, mutta mitä sanovat tutkimukset? Kannattaako markkinoinnin automaatio? Lue lisää 27.10.2015

Mitä päätös Safe Harborin pätemättömyydestä tarkoittaa digimarkkinoijalle?

Mieti tilannetta asiakaslähtöisesti: missä asiakkaasi haluaisivat, että säilytät heidän tietojaan?

Useat verkko- ja pilvipalvelut siirtävät henkilötietoja Yhdysvaltoihin tallennettavaksi tai prosessoitavaksi käyttäen ns. Safe Harbor -järjestelyä. Näitä palveluita käyttävät yritykset joutuvat nyt muuttamaan toimintatapojaan EU tuomioistuimen päätöksen vuoksi. Lue lisää 26.10.2015

Sisältömarkkinoinnin suunnitelmallisuus johtaa parempiin tuloksiin

Katso kuvat Sisältömarkkinointia tekevistä yrityksistä 37 prosentilta löytyy dokumentoitu sisältösuunnitelma.

Suomalaiset yritykset tekevät sisältömarkkinointia laajalla rintamalla. Suunnitelmallisuus on kuitenkin yhä verrattain heikolla tasolla, vaikka se johtaa tutkitusti parempiin tuloksiin. Lue lisää 01.10.2015