Kaikki uutiset

5 vinkkiä toimivaan uutiskirjeeseen

Katso kuva Sopiva määrä optimoituja ja näyttäviä kuvia tekee viestistäsi huomattavasti houkuttelevamman ja vetoavan – erityisesti, jos kuvat avautuvat suoraan vastaanottajilla

Sähköpostimarkkinoinnissa kirjeiden sisältö kannattaa aina kohdentaa vastaanottajilleen sopivaksi. Toimivaan uutiskirjeeseen ei siten ole yhtä oikeaa vastausta tai varmuudella toimivaa reseptiä. Auttaa kuitenkin, kun tietyt perusasiat kirjeessä on huolella tehty. Kokosimme muutamia hyväksi havaittuja vinkkejä toimivaan uutiskirjeeseen. Lue lisää 09.01.2012

Yhä useampi lukee sähköpostinsa mobiilisti

Katso kuva Tämänhetkiset tilastot käytetyimmistä sähköpostiohjelmista Suomessa sisältävät useita mielenkiintoisia ja huomionarvoisia seikkoja.

Postiviidakon entistä kattavampi raportointi kertoo, millä sähköpostiohjelmilla viestit luetaan. Lue lisää 09.11.2011

WebCRM: Suosittu CRM ohjelmisto integroituu Postiviidakkoon

Integraatio korostaa molempien järjestelmien vahvuuksia ja tuo niiden yhteiset hyödyt käyttäjien ulottuville.

Integraation myötä asiakasjärjestelmään kerätty tieto voidaan hyödyntää tehokkaasti sähköpostimarkkinoinnissa Lue lisää 27.10.2011

Kohdentaminen – päivän sana sähköpostimarkkinoinnissa

Katso kuvat Ensimmäisen jakelun klikkaussuhde eli CTR oli 0,37 %, ja jakelu poiki lopulta 2 kauppaa Eventillalle.

Case- yrityksemme Eventilla koki konkreettisesti, miten sähköpostimarkkinoinnin kohdentaminen näkyy tuloksissa. Sisällöltään vastaanottajille kohdennetun viestin klikkaussuhde verrattuna kohdentamattomaan oli huima. Lue lisää 14.10.2011

Koodiviidakko mukana Markkinointiviestinnän viikolla!

Katso kuva Tule tapaamaan meitä osastollemme, jossa voit tutustua tuotteisiimme ja toteuttamiimme projekteihin.

Koodiviidakko Oy on näkyvästi mukana Markkinointiviestinnän viikon ammattilaispäivillä Helsingin Wanhassa Satamassa 28–29. syyskuuta. Lue lisää 16.09.2011

Tutkimustietoa sähköpostimarkkinoinnista: asiakkaasi haluavat sinulta sähköpostia

Katso kuva Tutkimuksen mukaan 77 % nykyisistä asiakkaista pitää sähköpostia hyvänä markkinointikanavana.

Kannattaviin asiakassuhteisiin erikoistuneen markkinointipalveluyrityksen Acxiomin julkaisemassa riippumattomassa tutkimuksessa*) vertailussa olivat markkinoijien olettamukset sekä kuluttajien todelliset mieltymykset sopivista markkinointikanavista. Lue lisää 15.09.2011

Sähköpostimarkkinoinnin Do´s and Don´ts

Kokosimme listan yleisimmistä asioista, jotka kannattaa huomioida sähköpostimarkkinointia tehdessä.

Kokosimme sähköpostimarkkinointiin liittyviä vinkkejä. Lue lisää 06.05.2011